سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات سئو

خدمات سئو شامل چه مواردی است؟

در خدمات سئو پس از آنالیز دقیق سایت مشتری باید نواقص و خرابی ها را شناسایی کرد. خدمات سئو سایت  بدون برنامه ریزی هدفمند برای اجرا تاثیر مثبتی ندارد و حتی می تواند باعث جریمه شدن سایت شما شود. هر سایتی می تواند از 10 صفحه تا 100 ها هزار صفحه داشته باشد. وقتی تعداد صفحات سایت کم است اجرای قوانین سئو سایت برای هر صفحه مشکل بزرگی نیست و با اندکی صرف وقت میتوان آنالیز را انجام داد و سپس به مراحل بعدی سئو سایت رفت. اما اگر تعداد صفحات سایت بسیار زیاد و حجم محصولات و خدمات زیاد بود چه کنیم؟! گروه سئو انار با تکیه بر دانش و ابزار های تخصصی که در دست دارند اینگونه بررسی ها را در راستای تسریع فرایند سئو سایت شما به راحتی انجام می دهند.

خدمات سئو سایت

? مرحله اول سئو سایت یافتن مشکلات سایت است.

در اولین گام از خدمات سئو سایت ما باید ببینیم مشکل و خرابی از کجاست! آیا اصلا عاملی مخرب که بتواند در خدمات سئو سایت اختلال ایجاد کند هست؟ باید آن را کشف کنیم! خب می پرسید چگونه ؟! ما در اینجا چند نمونه شایع را نام بیان می کنیم. کارشناس های سئو انار با مشاوره 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی برای آنالیز سایت شما و مشاوره درباره مشکلات شما عزیزان هستند.

A. وضعیت سایت خود را در بین رقبایتان بررسی کنید.

برای مثال من قصد دارم  خدمات سئو  را در سایت خودم یعنی MySite.com، به طور خاص در بخش خبر / اخبار بررسی کنم. حالا سوالاتی که در زمینه خدمات سئو سایت من مطرح می شود این است که آیا سایت من در نتایج اخبار موتورهای جستجو رتبه بندی مناسبی در میان رقبای خود دارد؟ آیا سایت من از این قسمت ترافیک ورودی دارد؟ یا سایت من در بخش خبر خود محتوا مناسب جذاب و یکتا دارد؟ و.. اکنون چه خدمات سئویی برای بهبود نیاز دارد.

B. کلمه های کلیدی خود را درست انتخاب کنید.

پیش آمده که مشتری برای خدمات سئو سایت به ما مراجعه می کند و کلمه کلیدی خوب و مناسبی را در حوزه ی کسب و کار خود انتخاب نکرده است. کلمه کلیدی در میان حوزه های مختلف خدمات سئو سایت از زوایا متفاوتی مانند رتبه بندی ، محتوا و هدایت ترافیک ورودی به سایت شما اهمیت دارد. به طور مثال کارشناس های سئو انار در پروژه ی سایت آرامیس تجارت پس از بررسی تمام زوایا ی کسب و کار سایت این مشتری عزیز، به ایشان بعد از مشاوره کافی و درج نظرات ایشان بهترین کلمه کلیدی یعنی ” قیمت گوشت برزیلی” را ارائه و پیشنهاد دادند که از زمان تحویل تا امروز زمان نگارش این مقاله در جایگاه اول هستند.

C. مدت آپلود شدن تا نمایش کامل سایت خود را بررسی کنید.

در سئو سایت ما بارها گفته ایم از قرار دادن حجم انبوه مطالب به درد نخور و یا تبلیغات بسیار زیاد بر روی سایت خود داری کنید و ساختار سایت خود را ارتقا و بهبود ببخشید تا صفحات سایت دیر بارگذاری نشوند چرا که همین عامل می تواند در رتبه بندی های سئو سایت شما موجب کاهش شدیدی در نتایج جست و جوی گوگل بشود.

 

 

? مرحله دوم سئو سایت یافتن راه حل برای مشکلات است.

اکنون شما از وضعیت سایت خود را تا حدی برای اقدامات سئو سایت  مطلع گشته اید، آیا سایت شا خرابی دارد؟ آیا سایت ناقص است؟ سایت شما اکنون در چه صفحه و جایگاهی هست؟ از آنجایی که عوامل سئو بهم وابسته و بر هم دیگر تاثیر گذار هستند تا بررسی دقیق انجام نشود نمی توان گفت که دلیل یک خرابی به طور قطع چیست؟ اما بسیاری از مشتریان ما هنگامی که مراجعه می کنند و از ما خدمات سئو سایت درخواست می کنند ما یادآور می شویم که خدمات سئو اقداماتی یکی شبه نیست و تمام این بررسی ها و اصلاحات سایت نیازمند زمان اجرای خودشان برای نتیجه بخش بودن و افزایش رتبه شما هستند. برخی مشکلات سئو بسیار رایج و مشترک هستند که ما آنها را در زیر به صورت کلی برای راهنمایی شما بیان می کنیم.

1- سایت من محتوا زیاد دارد اما رتبه خوب و ترافیک ورودی مناسبی ندارد؟

       این که هنوز سایت شما از سئو مناسبی در نتایج گوگل برخوردار نیست دلایل زیادی می تواند داشته باشد. مانند موارد زیر:

  • برای داشتن بهترین نتیجه سئو سایت در گوگل خیلی مهم است که محتوای شما تکراری و بی کیفیت نباشد، می توانید از دوستان و آشنایان خود بخواهید که محتوای سایت شما را بخوانند و به شما بگویند چقدر مفید و جذاب بوده است! می توانید در این راستا از کارشناس های سئو انار مشاوره بگیرید.
  • حتی اگر همه چیز مانند محتوا درست باشد ولی سایت شما هنوز لینک های شکسته و بک لینک های خراب داشته باشد نتیجه مطلوب را بدست نمی آورید. کارشناس های سئو انار این آنالیزها را برای بهبود وضعیت سئو سایت شما با ابزارهای ویژه همین کار، انجام می دهند.

  2- اقدامات سئو بر روی سایت انجام شده ولی نتیجه ی مطلوب حاصل نمی شود؟

در هر کاری از جمله سئو سایت ریزه کاری هایی وجود که با توجه به آنها سایت شما با ارزش و جذاب می شود. اگر همین ریزه کاری ها را رعایت نکنید ظاهر سایت شما مخاطب و خصوصا موتور های جستجو را سردرگم و گیج می کند چرا که نمی توانند ارتباط بین هر صفحه، لینک ها و محتواهای سایت شما را درست متوجه بشوند و در نتیجه اگر خوش شانس باشید سایت شما فقط امتیازی کسب نمی کند و مجازات نمی شود. بعضی از این ریزه کاری های مهم در سئو سایت عبارتند از:

  •  لزوم رعایت تگ های عنوان صفحه در سئو سایت

تمام موتورهای جستجو از برچسب های عنوان استفاده می کنند تا بدانند کدام صفحات حاوی چه مطالبی هستند؟ تگ های عنوان هر صفحه در بالای لیست نمایش جستجو ظاهر می شوند، این تگ های کوتاه نمایش دهنده محتوای سایت شما و راهنمای کاربران هستند، تا اگر تمایل داشته باشند سایت شما را دنبال کنند. برچسب های صحیح و بهینه شده می تواند به طور مثبت در رتبه بندی سئو سایت شما تاثیر بگذارد. کارشناس های سئو انار برای شما مشتریان گرامی با بهترین ابزارهای سئو و با دقت فراوان برچسب های تکراری، طولانی، کوتاه و یا گم شده را در صفحات سایتتان شناسایی کرده و طبق اصول سئو سایت اصلاح می کنند.

  • لزوم رعایت توضیحات متا در سئو سایت

در بررسی های انجام شده مشخص شد که 30 درصد سایت ها دارای توضیحات متای تکراری و 25 درصد دیگر اصلا هیچ توضیحات متایی ندارند! این در حالی است که توضیحات متا سایت که گوگل در نتایج جستجو در پایین لینک سایت شما به کاربر نمایش میدهد بسیار در تصمیم گیری کاربران برای کلیک کردن و ورود به سایت شما موثر است. اگرچه توصیفات متا مستقیما بر رتبه بندی سئو سایت  تاثیر نمی گذارد، اما همانطور که گفتیم از جهت میزان جذب ترافیک ورودی بسیار بر سئو سایت شما اثر گذار و مهم است.

  • تبلیغات انبوه در سئو سایت اثر منفی دارد

بارها و بارها گفته ایم صفحات سایت خود را به حدی مملو از تبلیغات نکنید که حوصله ی مخاطب از سایت سر برود و اصلا محتوای مورد نظر خود را در سایت شما گم بکند. موتورهای جست و جو مانند گوگل بسیار به نظر مخاطب و بازدید کننده اهمیت می دهند و سعی می کنند از دید او به سایت شما نگاه کنند. در نهایت اگر سایت شما برای مخاطب جذاب نباشد و یا او را اذیت کرده باشد، این شما هستید که در سئو سایت رتبه ی منفی می گیرید و به صفحه ها و لینک های پایین گوگل افت می کنید.

  • وقتی انتقال سایت می دهید و رتبه بندی شما افت شدیدی می کند!

معمولا در انتقال سایت و یا به اصطلاح مهاجرت سایت ها به دلیل نداشتن تبحر کافی در زمینه اصول سئو سایت، نداشتن استراتژی مناسب، کمبود منابع و … سایت ها دچار افت شدیدی می شوند و حتی گاهی به صورت دائمی تا 80 درصد از بازدید معمول خود را از دست می دهند که این مطلب واقعا خودش یک فاجعه است. برای نمونه میتوان تغییر از http بهhttps را مثال زد. خوشبختانه در اغلب موارد آسیب های ناشی از انتقال سایت شما قابل بازیابی هست ولی پروسه ی سئو سایت مداوم و زمان بری را لازم دارد تا به شرایط قبلی بازگردد و یا حتی کارشناس های سئو نسبت به قبل وضعیت سئو سایت شما را ارتقا دهند.

• چرا لینک های شکسته در سئو سایت اثر منفی دارد؟

لینک های شکسته در سئو سایت برای صفحاتی به کار می روند که برای کاربر و موتور جست وجو غیر قابل دسترسی هستند. این لینک ها برای کاربر باز نشده و یا اورو 404 را نمایش می دهند. لینک های شکسته در سئو سایت مشکل بزرگی محسوب می شوند چرا که از 2 جهت که در پایین ذکر میکنیم بشدت اثر منفی در سئو سایت دارند.

a) اولین مشکل این بخش در سئو سایت این است که دامنه ترافیک سایت شما به شدت سقوط می کند. زمانی که کاربر به جای محتوای مورد نظرش با یک صفحه ارور دار مواجه می شود، در نهایت کل سایت شما را بی کیفیت ارزیابی می کند و از دیگر بخش های سایت شما بازدید نخواهد کرد. نتیجه اینکه به مرور شما جایگاه مطلوب سئو سایت خود را در نتایج موتور جست و جو از دست می دهید.

b) موتور های جست و جویی مانند گوگل تمام بخش های سایت را برای رتبه بندی آنالیز می کنند و اگر هنگام بررسی کردن با این صفحات مواجه شوند می پندارند که شما برای مخاطب ارزش قائل نیستید و در واقع صفحات سایت شما خالی است! در ابزار های بررسی موتورهای جست و جو خزنده هایی وجود دارند که لینک ها و ارتباط ها بین صفحه ها را بررسی می کنند حالا فرض کنید این خزنده ها با لینک های شکسته در سایت شما مواجه شوند چه می شود؟؟؟!!! پیشمایش سایت شما متوقف می شود و به سادگی آنها صفحات دیگر سایت شما را نمی ببینند چرا که به بن بست رسیده اند و در نتیجه اتفاقی که رخ می دهد این است که وضعیت سئو سایت و جایگاه شما در نتایج موتورهای جست و جو به راحتی افت می کند.